Věrnostní program

Váš zájem o naše produkty neustále roste, a tak jsme si řekli, že vám to musíme nějakým způsobem oplatit. Věrnostní program proto byla jasná volba!

O co jde?

Vlastně jen o jednu věc! Za každý zakoupený produkt získáváte speciální čBody, které můžete vždy v následujícím nákupu proměnit v peníze, tedy přesněji řečeno ve slevu. Čím víc produktů nakoupíte, tím více čBodů získáte. Jednoduché, že?

Jak je to s čBody?

1 Kč = 1 čBod. Když tedy například zakoupíte jednu z našich čelenek (dejme tomu z kolekce Harryho Pottera), která stojí 250 Kč, získáváte tak 250 čBodů. A to pro vás znamená jediné – při příštím nákupu můžete uplatit slevu 25 Kč. Za každých nastřádaných 100 bodů vám totiž dáme 10 Kč. To je přece super ne?

Jak se zapojím?

Jedinou podmínku kterou máme je, že si u nás musíte zaregistrovat zákaznický účet. Nic to nestojí a je to otázka dvou minutek. Nákupy pak musíte samozřejmě provádět skrze Váš účet. Bez přihlášení to bohužel nepůjde.

Díky registraci pak u každého produktu uvidíte např. toto:
Čelenkovice - Věrnostní program

Kdy se mi čBody připíšou?

Hodnota bodů za objednávku se vám v účtu zobrazí až ve chvíli, kdy svou objednávku uhradíte. Samotné odeslání objednávky není krokem k získání čBodů.

Jak dlouho čBody vydrží?

Platnost bodů je u nás 6 měsíců, tj. 180 dní. Po této době o nastřádané body bohužel přijdete.

Co nějaké extra čBody?

To je samozřejmost. Tak třeba 100 bodů dostanete ihned za registraci. Dalších 500 bodů od nás dostanete k narozeninám (datum narození je nutné vyplnit ve svém účtu v sekci “Detaily účtu”). V neposlední řadě mohou také některé produkty nabídnout více bodů než normálně.

A co skrytá „ale“?

Žádná nejsou, my totiž hrajeme čistě!

Kde se zaregistrovat?

Už jste u nás nakupovali a chtěli byste získat své body za již uskutečněné nákupy? Všude jinde by vám nejspíše řekli, že s tím nejde nic dělat. Jenže u nás v Čelenkovicích jde všechno!

Napište nám e-mail na celenkovice@gmail.com, nebo přes kontaktní formulář v sekci Kontakt. Uveďte jméno a fakturační e-mail (tedy ten, přes který jste nakupovali). Pořád platí, že musíte mít zaregistrovaný zákaznický účet (ať už nově, nebo z dřívější doby). Pokud ho nemáte, o kousek výše je k tomu speciální tlačítko. My už se pak o zbytek postaráme!

Menu